Segmentacja rynku

Malcolm McDonald
Segmentacja rynku
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Szczeg贸艂owo om贸wione zosta艂y kolejne etapy przedsi臋wzi臋cia: sporz膮dzenie mapy rynku, okre艣lenie, kto i co kupuje, zidentyfikowanie potrzeb klient贸w, grupowanie klient贸w w segmenty, ocena znaczenia ka偶dego z segment贸w, ocena mo偶liwo艣ci dzia艂a艅 w poszczeg贸lnych segmentach, tworzenie sp贸jnej z celami firmy strategii marketingowej, dostosowanie dzia艂a艅 marketingowych do charakteru produkt贸w i segment贸w rynku.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-88597-86-2, 9788388597862
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddzia艂 Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe


Og艂oszenia

{}
Dodaj og艂oszenie
za darmo!
U偶ywane ksi膮偶ki maj膮 dusz臋. Zamiast kupowa膰 w sklepie, zajrzyj na nasz膮 stron臋 z og艂oszeniami. Ksi膮偶kowe zero-waste? Kupuj u偶ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e ksi膮偶ka Segmentacja rynku a偶 si臋 prosi o Twoj膮 recenzj臋. Chyba jej nie odm贸wisz?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Co czyta膰 po ksi膮偶ce “Segmentacja rynku”- Malcolm McDonald

B艂yskotliwo艣膰 to za ma艂o! Skuteczne techniki planowania marketingowego
B艂yskotliwo艣膰 to za ma艂o! S... Malcolm McDonald
Wyczerpuj膮ce om贸wienie wszystkich najwa偶niejszych aspekt贸w ...
New Marketing
New Marketing Malcolm McDonald
The New Marketing presents a comprehensively revised bluepri...

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Segmentacja rynku. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno艣ci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie