Segmentacja rynku

Malcolm McDonald
Segmentacja rynku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Szczegółowo omówione zostały kolejne etapy przedsięwzięcia: sporządzenie mapy rynku, określenie, kto i co kupuje, zidentyfikowanie potrzeb klientów, grupowanie klientów w segmenty, ocena znaczenia każdego z segmentów, ocena możliwości działań w poszczególnych segmentach, tworzenie spójnej z celami firmy strategii marketingowej, dostosowanie działań marketingowych do charakteru produktów i segmentów rynku.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-88597-86-2, 9788388597862
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Segmentacja rynku aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Segmentacja rynku”- Malcolm McDonald

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
Błyskotliwość to za mało! S... Malcolm McDonald
Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych aspektów ...
New Marketing
New Marketing Malcolm McDonald
The New Marketing presents a comprehensively revised bluepri...

Cytaty z książki

O nie! Książka Segmentacja rynku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe