Sports Marketing

Sam Fullerton
Sports Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"Sports Marketing" presents this field as a new discipline, helping readers gain a stronger understanding of how to apply marketing strategies and tactics within the sports marketing environment. Dr. Fullerton crafted this new text to present the discipline of sports marketing in two broad perspectives. The first part of the text (Chapters 3 - 14) deals with the idea of the marketing of sports products, increasing media audiences, increasing live attendance, the selling of sports-related products, and more. The second part of the text (Chapters 15 - 22) examines using a sports platform as a foundation for the marketing of non-sports products, including examples such as Tiger Woods' endorsement of Tag Heuer watches and Coca-Cola's sponsorship of soccer's World Cup.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-07-110658-0, 9780071106580
Język: angielski
Wydawnictwo: McGraw-Hill

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Sports Marketing aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Sports Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl