Strategia marek w艂asnych

Kumar Nirmalya, Jan-Benedict Steenkamp, Steenkamp Jan-Benedict
Strategia marek w艂asnych
Lista autor贸w
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

W wielu bran偶ach marki w艂asne stanowi膮 ogromn膮 konkurencj臋 dla marek producenckich. Na og贸艂 jednak wielkie firmy bagatelizuj膮 zagro偶enie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, 偶e marki w艂asne to produkty gorszej jako艣ci, kt贸rymi konsumenci szybko si臋 znudz膮. Autorzy ksi膮偶ki, kt贸rzy przez ostatnie dziesi臋膰 lat zajmowali si臋 tym zagadnieniem, pracuj膮c jako konsultanci i wyk艂adowcy seminari贸w dla kadry kierowniczej obalaj膮 ten mit. Korzystaj膮c z bada艅 w艂asnych i do艣wiadczenia innych badaczy, analizuj膮 strategie detalist贸w wobec marek w艂asnych i zach臋caj膮 producent贸w marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponuj膮 albo rywalizacj臋, albo wsp贸艂prac臋 z dostawcami marek w艂asnych. W przeciwie艅stwie do wielu konsultant贸w i specjalist贸w ds. marketingu twierdz膮, 偶e cudowny 艣rodek rozwi膮zuj膮cy problemy producent贸w marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ci臋偶k膮 prac膮 i konsekwencj膮 mo偶na zmniejszy膰 zagro偶enie.
Osi膮gni臋ciu tego celu s艂u偶y siedem strategicznych koncepcji:
zmiana nastawienia
skuteczna wsp贸艂praca
innowacyjno艣膰
selektywna walka
konkurencyjne ceny
sta艂a poprawa jako艣ci
kreatywno艣膰 w dzia艂aniach rynkowych
W ksi膮偶ce zamieszczono studia przypadk贸w i praktyczne wskaz贸wki umo偶liwiaj膮ce mened偶erom podejmowanie jak najkorzystniejszych dzia艂a艅 w nowych warunkach. To lektura obowi膮zkowa dla ka偶dego producenta, detalisty i tw贸rcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek w艂asnych.
ISBN: 978-83-7526-723-5, 9788375267235
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz臋, 偶e znasz ksi膮偶k臋 Strategia marek w艂asnych? Koniecznie daj zna膰, co o niej my艣lisz w recenzji!
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Strategia marek w艂asnych. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno艣ci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie