Strategia produktu - seria: Marketing bez tajemnic

Henryk Mruk
Strategia produktu - seria: Marketing bez tajemnic
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka :*przekonuje, że firma powinna oferować klientom przede wszystkim korzyści a nie produkty*ukazuje różnice w strategii działania na rynku produktów konsumpcyjnych*omawia wpływ marki i opakowania na postrzeganie produktu przez konsumenta*przedstawia poszczególne fazy cyklu życia produktu*omawia strategie wprowadzenia nowego produktu na rynek*pokazuje rozwiązania organizacyjne zarządzania produktem w firmie.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-208-1345-6, 9788320813456
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Strategia produktu - seria: Marketing bez tajemnic? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategia produktu - seria: Marketing bez tajemnic. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl