Strategic Sport Marketing 2e

D. Shilbury
Strategic Sport Marketing 2e
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Integrating consumer interest in sports with traditional marketing theory, this book presents a strategic sport marketing model intended to meet diverse markets of participants, sponsors, and spectators. Detailed examples including case studies and opinion writings from international sports and media illustrate the unique features of sport marketing. Sport management students and sport administrators will benefit from the discussions of sponsorship and the role of services theory.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-1-86508-918-8, 9781865089188
Język: angielski
Wydawnictwo: Allen & Unwin

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Strategic Sport Marketing 2e? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategic Sport Marketing 2e. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat