Strategiczne podejście do klientów

Stanley A. Brown
Strategiczne podejście do klientów
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W książce autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków partnerskich z klientami. Ponadto wskazuje on, w jakich klientów warto najbardziej inwestować. Książka jest przeznaczona dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów oraz słuchaczy studiów podyplomowych, ale zainteresuje na pewno także praktyków gospodarczych.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-208-1476-7, 9788320814767
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Strategiczne podejście do klientów nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategiczne podejście do klientów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2023 nakanapie.pl