Strategie komunikacji społecznej w organizacjach gospodarczych.

Aneta Zelek, Jan Kania
Strategie komunikacji społecznej w organizacjach gospodarczych.
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Przedmiotem niniejszej publikacji jest kompleksowy opis istoty strategii komunikacji społecznej w różnego rodzaju organizacjach gospodarczych, jej form i rodzajów. Książka ta wypełnia lukę na rynku wydawniczym, istniejące bowiem podręczniki i poradniki ograniczają się do opisu technik komunikacyjnych i nie ukazują wymiaru strategicznego komunikacji społecznej w firmie.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-85809-97-5, 9788385809975
Wydawnictwo: Zachodniopomorska Szkoła Biznesu

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Strategie komunikacji społecznej w organizacjach gospodarczych.? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategie komunikacji społecznej w organizacjach gospodarczych.. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat