Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych

Maria Sławińska, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk
Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych- istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu- inwetycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce- rozważania na temat wpływu Internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-208-1292-3, 9788320812923
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Stron: 278

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat