Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych

Wojciech Grzegorczyk
Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W pracy przedstawiono pojęcie marketingu na rynkach zagranicznych, treść badań marketingowych tych rynków, ich rodzaje, etapy i metody. Następnie zaprezentowano spoób oceny i wyboru rynków zagranicznych oraz formy działania na nich. W dalszej kolejności omówiono pojęcie i elementy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, posługując się przykładami różnych firm. Zaprezentowano także rozważania odnoszące się do organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa, które prowadzi działania na tynku międzynarodowym i realizuje na nim różne strategie internacjonalizacyjne.Praca przeznaczona jest dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu, międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz menedżerów przedsiębiorstw, działających zarówno na rynku krajowym, jak i na rynkach zagranicznych.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-85776-58-1, 9788385776581
Wydawnictwo: Biblioteka menedżera i bankowca

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat