Sztuka budowania trwałych związków z klientami : Customer Relationship Management

Kaj Storbacka
1 /10
Ocena 1 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Sztuka budowania trwałych związków z klientami : Customer Relationship Management
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
1 /10
Ocena 1 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Nowa dyscyplina zarządzania, znana na Zachodzie jako Customer Relationship Management (CRM), pojawiła się w odpowiedzi na powtarzające się sytuacje kryzysowe w relacjach firm z klientami. W myśl tej koncepcji motorem działania firmy są związki z klientem. Czynności firmy i proces kreowania wartości, w którym uczestniczy klient, powinny być do siebie dopasowane, przynosząc korzyści obu stronom (zmniejszanie kosztów, większą wydajność, lepszą jakość). Każda firma warta jest tylko tyle, ile znaczy dla klienta. W tej ocenie istotną rolę odgrywają emocje. Prezentowana lektura to swoisty przewodnik po procesie budowania trwałej emocjonalnej więzi z klientem, wskazujący praktyczne sposoby adaptacji koncepcji CRM w indywidualnych warunkach. Teoria wsparta jest wieloma przykładami zaczerpniętymi z doświadczeń firm z całego świata. Pozycja wyróżniona w 1998 r. tytułem najlepszej książki biznesowej roku Finlandii, przełożona na wiele języków, adresowana jest przede wszystkim do osób kierujących pracą różnego rodzaju przedsiębiorstw oraz takich, które w firmach odpowiadają za jakość relacji z klientami i których zadanie polega na utrzymaniu lub zwiększaniu liczby stałych klientów.
ISBN: 978-83-88597-20-6, 9788388597206
Wydawnictwo: ABC

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Sztuka budowania trwałych związków z klientami : Customer Relationship Management? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@mestwin311
@mestwin311
2021-04-14
1 /10
Chcę przeczytać

Czy to jest wiedza zakazana że nigdzie nie można jej przeczytać online?

× 1 | link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Sztuka budowania trwałych związków z klientami : Customer Relationship Management. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat