Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem

Aldona Janasik, Dorota Zarczuk
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Pierw­sza książ­ka wy­da­na w ję­zy­ku pol­skim, po­świę­co­na sztu­ce no­wo­cze­snej ob­słu­gi kel­ner­skiej. Sku­pia się na tym, co w za­wo­dzie kel­ne­ra jest naj­waż­niej­sze – na umie­jęt­no­ściach in­ter­per­so­nal­nych, pre­zen­ta­cyj­nych, ko­mu­ni­ka­cyj­nych i sprze­da­żo­wych, nie­zbęd­nych do te­go, by od­nieść suk­ces w za­wo­dzie kel­ne­ra. Książ­ka kła­dzie na­cisk na prak­ty­kę. Jest na­pi­sa­na ję­zy­kiem bez­po­śred­nim, wzbo­ga­co­na przy­kła­da­mi, aneg­do­ta­mi, ćwi­cze­nia­mi do wy­ko­na­nia „na ży­wo” oraz wy­wia­da­mi z do­świad­czo­ny­mi przed­sta­wi­cie­la­mi bran­ży re­stau­ra­cyj­nej. - Co odróż­nia kel­ne­ra prze­cięt­ne­go od kel­ne­ra wy­bit­ne­go – ce­chy, po­sta­wy, umie­jęt­no­ści - Kel­ner ja­ko go­spo­darz i do­rad­ca ds. po­traw - Sku­tecz­ne na­rzę­dzia sprze­da­ży kel­ner­skiej - Sce­na­riusz pro­fe­sjo­nal­nej ob­słu­gi klien­ta - Ty­po­lo­gie klien­tów i za­sa­dy ich ob­słu­gi - Jak ra­dzić so­bie z trud­ny­mi klien­ta­mi i w trud­nych sy­tu­acjach - Wska­zów­ki dla me­ne­dże­rów sa­li - Prak­tycz­ne ćwi­cze­nia i scen­ki do oce­ny - Opi­nie pro­fe­sjo­na­li­stów bran­ży re­stau­ra­cyj­nej
Data wydania: 2013
ISBN: 978-83-7556-460-0, 9788375564600
Wydawnictwo: CeDeWu
Stron: 234

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@Babi
2019-11-18
8 /10
Przeczytane 2015 Posiadam

w książce nie dowiadujemy się niczego z technicznego punktu (na rynku jest już wiele książek na temat pracy kelnera, co, jak, po co, kiedy, po czym, itd.), tutaj znajdziemy jedynie aspekt psychologiczny - jak kelner powinien wybrnąć z ciężkich sytuacji, jak powinien się zachowywać i mniej więcej, dla kogo taka praca jest odpowiednia, bo to nie tylko wysiłek fizyczny, ale i właśnie, psychiczny

książka bardzo mi się podobała, szczerze, dowiedziałam się kilku przydatnych rzeczy, jeśli ktoś myśli na poważnie o pracy kelnera, albo ogólnie w usługach gastronomicznych czy hotelarskich, to bardzo mocno zachęcam do przeczytania, w sumie dla gości restauracyjnych też może się przydać, aby zobaczyć sytuacje z innego punktu widzenia, "wejść w buty" kelnera, który was obsługuje (NIE USŁUGUJE!)

dodatkowo na sam koniec są wywiady z różnymi osobistościami właśnie tego rynku, jak np. Adam Chrząstowski czy Philippe De Givenchy

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat