Teaching Adolescents

H. Smith
Teaching Adolescents
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Grounded in the semiotic thought of Charles Sanders Peirce, America's greatest polymath, Howard A. Smith's "Teaching Adolescents" addresses topics in educational psychology from a semiotic or sign-based perspective rather than a behavioural one. In this educational psychology textbook, Smith's main argument is that teachers must rely on signs of all kinds to understand students and to survive as teachers. This book is unique in applying a single unifying framework throughout. Among the many concepts that Smith discusses in "Teaching Adolescents" are the nature of the sign and its basis in semiotics, and the use of signs in classroom management. Various signs of learning and thinking are highlighted, as are those signs derived from local culture that have an impact on the lives of students and teachers, such as adolescent preoccupations with drugs and sex. In addition, Smith discusses what teachers can do to ensure their physical and emotional health in the classroom. The theoretical continuity and practical application of semiotics makes "Teaching Adolescents" both an indispensable resource for students in pre-service teaching programs and teachers working with teens, and a fascinating and real world study for anyone interested in the science of signs.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-8020-9099-7, 9780802090997
Język: angielski
Wydawnictwo: University of Toronto Press

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Teaching Adolescents aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Teaching Adolescents. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl