Top Ten in Advertising

Top Ten in Advertising
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Industry insiders and advertisers of all categories looking for the most authoritative guide to today's world-class ad agencies will find it here. Ten of the most successful and innovative advertising firms around the globe are profiled, offering a detailed look at campaigns mounted for a diverse portfolio of clients. Designers, students, media watchers, and anyone else concerned with the art of communication should have this excellent reference source close at hand.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-1-888001-95-2, 9781888001952
Język: angielski
Wydawnictwo: GRAPHIS

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Top Ten in Advertising nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Top Ten in Advertising. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat