Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

Mariusz Kolczyński, Marek Mazur
Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Dobrym przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce - parlamentarna i prezydencka. Czytelnik ma okazję poznać interesujące mechanizmy walki wyborczej i zrozumieć naturę telewizyjnych przekazów informacyjnych w kampanii. Lektura skłania do refleksji m.in. nad tym, jak się wygrywa kampanie wyborcze, czy telewizyjny obraz kampanii przystaje do rzeczywistości, w końcu - do jakiego stopnia nasze decyzje wyborcze mają racjonalne podstawy.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-7059-813-6, 9788370598136
Wydawnictwo: Sejmowe

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat