Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) recenzja

Recenzja ,,Jak tworzyć treści? Pisz jak Artur Jabłoński"!

Autor: @patryktarachon
2019-07-01
Skomentuj
Polub, jeżeli recenzja Ci się spodobała!
,,Książka napisana przez Artura Jabłońskiego, jest zbiorem wielu podpowiedzi i wskazówek, mających istotne znaczenie w tworzeniu treści. Bez znaczenia czy piszesz list albo nowy tekst na swojego bloga.

Autor zwraca tutaj uwagę na to, jak zbudować tekst, aby był ciekawy dla oka, zachęcał do przeczytania i nie odstraszał zbitymi w jedność zdaniami. Obrazowo wyjaśnia jaką wartość ma forma, a ile znaczy sama treść, tłumacząc przy tym, w jaki sposób czytelnicy czytają na komputerze, a w jaki sposób z papieru. Nie brakuje przykładów i konkretnych wskazówek, tworzących kompletny poradnik, tworzenia tekstów.



Dla osób prowadzących strony internetowe, treści do social-mediów, dostają techniczną wiedzę, jak sprawić, aby zaintrygować odbiorcę i zaprogramować tak, aby treść była czytelna i łatwa do przyswojenia na każdym urządzeniu.

Według mnie Artur Jabłoński jako jeden z niewielu autorów, zwrócił uwagę, na jakich to zwrotów i synonimów używać, żeby czytelnik zrozumiał co czyta. Wyjaśnił jak pisać, aby teksty były przystępne dla branżowca, jak i amatora zaczynającego przygodę z tym, czym się zajmujemy".

Więcej: https://patryktarachon.pl/jak-pisac-zeby-ludzie-chcieli-czytac-i-kupowac-copywriting-webwriting-artur-jablonski-recenzja/
Polub, jeżeli recenzja Ci się spodobała!

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)
Artur "Marketing" Jabłoński
8.7/10

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytam...

Komentarze
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)
Artur "Marketing" Jabłoński
8.7/10
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytam...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Pozostałe recenzje @patryktarachon

Social media: start
Recenzja ,,Ile są warte książki Tomka Tomczyka – Jason Hunt"

,,Czytanie przeszło mi dużo ciężej chociaż zajęło niecałe trzy dni. Oczywiście z przerwami. Dla mnie osobiście sens tej książki pojawił się dopiero po ok. 20-30 stronach...

Recenzja książki Social media: start
Zaufanie, czyli waluta przyszłości
Recenzja ,,Zarabianie na blogu z książką ,,Zaufanie czyli waluta przyszłości”

,,Tytuł mnie zainteresował, ponieważ uwielbiam książki o blogowaniu, technologicznych zagwozdkach i tym jak szczegółowo coś zrobić, aby działało. Ostatecznie okazało się...

Recenzja książki Zaufanie, czyli waluta przyszłości

Nowe recenzje

Róże i fiołki
Intrygująca i niezwykle klimatyczna!
@maitiri_boo...:

„Róże i fiołki” Gry Kappel Jensen to tom otwierający młodzieżową trylogię fantasy, który przenosi nas do tajemniczego, ...

Recenzja książki Róże i fiołki
Dzieci jednej pajęczycy
Pajęczyna
@CzarnaLenoczka:

W świecie gdzie woda i świeże powietrze nie są oczywistością a towarem luksusowym pajęcza bogini ma oko na wszystkie sw...

Recenzja książki Dzieci jednej pajęczycy
Na trwogę bije dzwon
Fascynująca podróż do przedwojennego Poznania
@czytanie.na...:

Niektóre książki zajmują szczególne miejsce w naszych sercach. W moim na stałe zagościła seria kryminalna z Antonim Fis...

Recenzja książki Na trwogę bije dzwon