Bogna Pilarczyk

Autorka
Zostań fanem autorki:
Bogna Pilarczyk - profesor doktor habilitowany nauk ekonomicznych, wykładowca w Katedrze Strategii Marketingowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i w Studium Podyplomowym Marketingu Strategicznego na Rynku Farmaceutycznym; współpracuje z wieloma przedsiębiorstwami w ramach Wielkopolskiej Szkoły Biznesu; autorka około 180 publikacji.

Książki

Badania marketingowe na rynku business-to-business
Badania marketingowe na rynku business-to-business
Bogna Pilarczyk

Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by osiągnąć zakładany cel w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejs...

Kompendium wiedzy o marketingu
Kompendium wiedzy o marketingu
Bogna Pilarczyk

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Ks...

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Bogna Pilarczyk, Anna Rogala

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceuty...

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Renata Nestorowicz, Bogna Pilarczyk

Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle waż...

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
3 wydania
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje n...

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych
Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych
Maria Sławińska, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze