Lechosław Garbarski
Zostań fanem autora:

Lechosław Garbarski

Autor
Lechosław Garbarski – profesor, kierownik Katedry Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w zakresie marketingu, strategii marketingowych i postępowania nabywców na rynku. Jest autorem ponad 300 prac, z których większość została opublikowana w książkach, monografiach, czasopismach oraz materiałach konferencyjnych w Polsce i za granicą. Członek założyciel Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta w Polsce. Konsultant wielu firm. Dyrektor Kozminski Advanced Management Program

Książki

Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?
Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?
Lechosław Garbarski

Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jedna...

Marketing
Ireneusz P. Rutkowski, Lechosław Garbarski, Wojciech Wrzosek

Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produk...

Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
"opracowanie zbiorowe"

Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz ze...

Marketing. Koncepcja skutecznych działań
Marketing. Koncepcja skutecznych działań
"opracowanie zbiorowe"

Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości k...

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów sp...

Zachowania nabywców
2 wydania
Zachowania nabywców
Lechosław Garbarski

Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabyw...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze