Mariusz Ryciak

Autor
Zostań fanem autora:
Studiował Zarządzanie i Marketing na UW. Strateg, Dyrektor Kreatywny, Mentor. Autor kilku udanych debiutów produktowych, m.in. Fitelli. Współtworzył kilka butikowych agencji reklamowych. Współpracował z m.in. takimi markami jak: North Fish, ALMAR, Żabka, OSHEE, Wojas, Koral, Grupa Radiowa Agory, Bakalland, Polfarma, Pfizer. Na etacie pracował dla Ery GSM (obecnie t-mobile), Food Care, OSHEE, gdzie był odpowiedzialny za marki: OSHEE, Sonko, Kinga Pienińska.

Pracował również na antenie w mediach: Radiu Zet i Telewizji Podróże TV. Współtwórca i od początku istnienia członek Kapituły konkursu Dyrektor Marketingu Roku. W latach 2018-2020 członek Kapituły EFFIE Polska. Obecnie Global CMO w firmie Collian zarządzając takimi markami jak Jeżyki, Grześki, Familijne, Goplana, Śliwka Nałęczowska.

Od 1992 r. członek Stowarzyszenia Mensa Polska. Wśród jego szerokich zainteresowań jest muzyka (komponowanie i śpiew), fotografia, filmowanie, podróże, sztuka kulinarna, synchronizacja kwantowa, rozwój personalny, snowboard, kitesurfing. Świadomy ojciec dwóch synów.

Książki

Markethic
Markethic
Mariusz Ryciak

MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał si...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl