Martin Lindstrom

Martin Lindstrom

Autor 9 czytelników
Obserwuj
8.8 /10
5 ocen z 1 książki,
przez 5 kanapowiczów
Martin Lindstrom (ur. w 1970 roku) - światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu. Autor wielu książek, napisanych we współpracy z innymi ekspertami w dziedzinie marketigu, takimi jak: Don Peppers, Martha Rogers, Patrick Seybold i Philip Kotler. Pracował w prestiżowej agencjii reklamowej BBDO, zajmował się promocją takich marek jak: Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Visa, McDonald's, Gillette, Yellow Pages i Microsoft.
Serie i cykle
Punkty Przełomowe
Popraw tę stronę

Książki (3)

Sortowanie:
Książka Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Martin Lindstrom
{}8.8/10
Serie: Punkty Przełomowe, Punkty Przełomowe
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesn...
Książka BRAND sense - marka pięciu zmysłów
BRAND sense - marka pięciu zmysłów
Martin Lindstrom
Tchnij życie w swoją markę! Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów Kolejny krok w ewolucji marki Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdzi...
Książka Dziecko reklamy
Dziecko reklamy
Martin Lindstrom
Autor, jeden z najwybitniejszych na świecie znawców "świata opakowań" i marek, w niezwykle ciekawej i ważnej książce wyjaśnia mechanizmy działania techniki marketingu i tłumaczy, jak na dzieci oddział...

Cytaty Martin Lindstrom

{} Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

{}