Dziecko reklamy

Martin Lindstrom
Dziecko reklamy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Autor, jeden z najwybitniejszych na świecie znawców "świata opakowań" i marek, w niezwykle ciekawej i ważnej książce wyjaśnia mechanizmy działania techniki marketingu i tłumaczy, jak na dzieci oddziałuje wszechwładna reklama - filmów, gier komputerowych, słodyczy, zabawek, sprzętu sportowego. Ten świat może być ładny i przyjazny, wcale nie musi ogłupiać. Trzeba go poznać, by nie stracić wpływu na dziecko.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-7391-247-2, 9788373912472
Wydawnictwo: Świat Książki

Autor

Martin Lindstrom Martin Lindstrom
Urodzony w 1970 roku w Danii
Martin Lindstrom - światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu. Autor wielu książek, napisanych we współpracy z innymi ekspertami w dziedzinie marketigu, takimi jak: Don Peppers, Martha Rogers, Patrick Seybold i Philip Kotler. P...

Pozostałe książki:

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy BRAND sense - marka pięciu zmysłów Dziecko reklamy
Wszystkie książki Martin Lindstrom

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Dziecko reklamy aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dziecko reklamy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat