10 zasad budowania trwałych relacji z klientem

Ivan Bures
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie

Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?

Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?

Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak:

myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby,
nagradzać lojalnych klientów,
sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami,
nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami,
dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe,
stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos,
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-246-0002-1, 9788324600021
Wydawnictwo: One Press, Helion

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl