Opinia na temat książki 29,99

@Exlibris @Exlibris · 2007-08-27 11:47:52
Przeczytane
Powieść demaskująca branżę reklamową. Mistyfikacja? Autor postanawia napisać książkę, bo chce stracić pracę. Nie zostawia więc na nikim (łącznie ze sobą) suchej nitki. Śmiesznie, strasznie i wulgarnie. Mnóstwo trafnych cytatów - w sam raz, żeby zostać gwiazdą niejednego spotkania w gronie intelektualistów.Oklaski dla studentek romanistyki UJ za genialny przekład.
Ocena:
Data przeczytania: 2007-08-27
Polub, jeżeli spodobała Ci się ta opinia!
29,99
2 wydania
29,99
Frédéric Beigbeder
6/10

"Ta książka opisuje przedziwny świat współczesnej reklamy : świat, gdzie wydaje się miliardy, by ludzie kupowali rzeczy, na które nie mają pieniędzy i których w ogóle nie potrzebują. To książka o nasz...

Komentarze

Pozostałe opinie

Genialna!

@humanistka@humanistka

Miałam wrażenie, że cała książka jest ciągiem dalszym pracy autora; tym razem produktem jest on sam. Co nie znaczy, że jest niewiarygodna, światek reklamowy oddany został chyba dość trafnie. Tyle że j...

@oga@oga
© 2007 - 2024 nakanapie.pl