Amerykański mit, polski konsument, czyli reklamowe oblicza Ameryki

Jolanta Szymkowska-Bartyzel
Amerykański mit, polski konsument, czyli reklamowe oblicza Ameryki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych. Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także poprzez swą nachalną wszechobecność współtworzy nasz krajobraz semiotyczny, stając się ważnym czynnikiem kulturotwórczym. Ponieważ należy do obszaru kultury masowej, w swych komunikatach wykorzystuje elementy i rodzaje masowej wyobraźni tak, aby ułatwić zrozumienie adresatowi. Dlatego też często czerpie z kulturowych zasobów odbiorców komunikatów – przywołane motywy muszą być im znane, aby były zrozumiane właściwie i w pełni.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-233-2086-9, 9788323320869
Wydawnictwo: WUJ - Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: Prace Amerykanistyczne
Stron: 182

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Amerykański mit, polski konsument, czyli reklamowe oblicza Ameryki nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Amerykański mit, polski konsument, czyli reklamowe oblicza Ameryki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat