Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady

Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Prezentowany skrypt jest poświęcony zagadnieniom związanym z badaniami marketingowymi. Przedstawia formalne podejście do problemu planowania badań oraz wskazuje możliwości technicznych rozwiązań i analizy danych. Książka przeznaczona jest w głównej mierze dla studentów uczestniczących m.in. w kursach: Metody analizy rynku, Badania rynkowe i marketingowe, Ekonometryczne modelowanie danych rynkowych, Modelowanie na podstawie danych jakościowych, Analiza rynku, Komputerowe wspomaganie marketingu. Zaprezentowane metody i ich aplikacje mogą być również źródłem szerokiej wiedzy dla pracowników naukowych i praktyków, których zainteresowania skupiają się na zastosowaniach metod statystyki jedno- i wielowymiarowej w badaniach markeingowych.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-7011-829-7, 9788370118297
Wydawnictwo: UE - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Analiza danych marketingowych. Problemy, metody, przykłady. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl