Biblia copywritingu.

Dariusz Puzyrkiewicz
6.4 /10
Ocena 6.4 na 10 możliwych
Na podstawie 5 ocen kanapowiczów
Biblia copywritingu.
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
6.4 /10
Ocena 6.4 na 10 możliwych
Na podstawie 5 ocen kanapowiczów

Opis

Na początku było słowo „Rozróżniam trzy „tryby” pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia – pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może – a nawet powinien – opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu – jak sam tytuł wskazuje – nauczy cię trzeciego trybu” – ze wstępu Pawła Tkaczyka. Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy – czeladnik, rzemieślnik, mistrz – muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku – i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee. Dowiedz się, jak: – korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać, – skonstruować kuszący nagłówek, – napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę, – wyróżnić się na tle konkurencji, – żonglować słowami w mediach społecznościowych.
Data wydania: 2019
ISBN: 978-83-283-5887-4, 9788328358874
Wydawnictwo: Onepress
Kategoria: Poradniki
Stron: 196
dodana przez: chudini0505
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Autor

Dariusz Puzyrkiewicz Dariusz Puzyrkiewicz Dariusz Puzyrkiewicz — specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażające mark...

Pozostałe książki:

Biblia copywritingu Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu Biblia webwritingu Błyskawiczny e-mail marketing
Wszystkie książki Dariusz Puzyrkiewicz

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Biblia copywritingu.? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@karolak.iwona1
2023-08-12
8 /10
Przeczytane Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
MA
@mateuszp_87
2022-07-19
7 /10
Przeczytane
@Caaroline25
2020-08-29
6 /10
Przeczytane
@helena610
@helena610
2020-05-04
7 /10
Przeczytane
@Gabriela_Deda
@Gabriela_Deda
2020-12-09
4 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Biblia copywritingu.. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl