Biblia webwritingu

Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia webwritingu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Twórz skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI!

Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo...

Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!

Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją?

Właśnie tego dowiesz się z tej książki.

Wydanie 1 - Wyd. Onepress
Wprowadzenie

  • Czy w ogóle ma sens czytanie takiej książki?
  • Dlaczego teksty internetowe mają pod górkę?
  • Czy nie wystarczą nam podstawy?

Część I. Zaciekawienie
  • Dopaminergiczna ekscytacja
  • Zagrożenia i okazje
  • NIDA
  • Dopaminacze
  • Nagłówki
  • Podsumowanie

Część II. Zainteresowanie
  • Co dalej?
  • Budzenie emocji słowami
  • S(t)ymulator
  • Intryga
  • Podsumowanie

Część III. Zaskoczenie
  • Kontrasty
  • Struktura tekstu
  • Podsumowanie

Część IV. Redakcja
  • Wzmacniacze przekazu
  • Gładki tekst
  • Dramatyzacja
  • Podsumowanie

Zakończenie
  • Czy barbarzyńcy zwyciężą?
Data wydania: 2024-02-20
ISBN: 978-83-8322-730-6, 9788383227306
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 184
dodana przez: Vernau

Autor

Dariusz Puzyrkiewicz Dariusz Puzyrkiewicz Dariusz Puzyrkiewicz — specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażające mark...

Pozostałe książki:

Biblia copywritingu Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu Biblia webwritingu Błyskawiczny e-mail marketing
Wszystkie książki Dariusz Puzyrkiewicz

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Biblia webwritingu nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Biblia webwritingu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat