Brand Failures Truth About 100 Biggest Branding Mistakes of

M. Haig
Brand Failures Truth About 100 Biggest Branding Mistakes of
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Aimed at marketing practitioners and students. * Uses real examples and comments from leading business experts. What do Coca-Cola, McDonalds, Mr. Donut, Perrier, Pets.com, Quaker, Sony, Tang and Virgin.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-0-7494-3927-9, 9780749439279
Język: angielski
Wydawnictwo: Kogan Page

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Brand Failures Truth About 100 Biggest Branding Mistakes of? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Brand Failures Truth About 100 Biggest Branding Mistakes of. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl