Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers
Geoffrey A. Moore
10
/10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na
podstawie 1 oceny kanapowicza
Popraw tę książkę
|
Dodaj inne wydanie
10
/10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na
podstawie 1 oceny kanapowicza
Data wydania: 2009
ISBN: 978-0-06-179586-2, 9780061795862
Język: angielski
Wydawnictwo: HarperCollins Publishers
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Książka Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Opinie i dyskusje
@proseed
2011-04-18
Lektury przedsiębiorcy
Podręcznik marketingu produktów high tech. Wydany pierwotnie w 1991 roku, mimo to ciągle uznawany za podstawę wiedzy na ten temat. Geoffrey A. Moore skupia się na analizie zachowań early adopters oraz early majorities i pokazuje metody pozycjonowania produktów i usług ICT. Polecam!
O nie! Książka Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?