Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers

Geoffrey A. Moore
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Data wydania: 2009
ISBN: 978-0-06-179586-2, 9780061795862
Język: angielski
Wydawnictwo: HarperCollins Publishers

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@proseed
@proseed
2011-04-18
Lektury przedsiębiorcy

Podręcznik marketingu produktów high tech. Wydany pierwotnie w 1991 roku, mimo to ciągle uznawany za podstawę wiedzy na ten temat. Geoffrey A. Moore skupia się na analizie zachowań early adopters oraz early majorities i pokazuje metody pozycjonowania produktów i usług ICT. Polecam!

| link |
@mrbiggles
2011-04-18
10 /10

Cytaty z książki

O nie! Książka Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl