Customer Relationship Management

Ed Peelen
Customer Relationship Management
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Customer Relationship Management examines the entire scope of this subject including strategy, organisation, marketing and information technology. This book blends together theory and practice to achieve a thorough discussion of CRM, thus helping the reader to answer questions such as "What should our business strategy be?" and "How do we translate CRM business strategy into marketing?" This book is suitable for advanced marketing and business undergraduate and MBA students and also students on the following courses: Customer Relationship Management, Direct Marketing, Relationship Marketing, Database Management or Business Intelligence.Case studies provide a basis for class discussion or assessment on an in-depth set of issues. This drives home real world examples to reinforce concepts. 'Practitioner Insight' boxes throughout the text illustrate CRM in a practical context. Review questions at the end of each chapter help test students' knowledge. Chapters of book presented in modular format to allow it to fit with any CRM syllabus. OneKey Instructor Online Resources include Instructor's Manual and PowerPoint slides.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-0-273-68177-9, 9780273681779
Język: angielski
Wydawnictwo: Pitman
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Customer Relationship Management aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Customer Relationship Management. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl