Delivering Happiness

Tony Hsieh
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Delivering Happiness
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Pay brand-new employees $2,000 to quit
Make customer service the responsibility of the entire company-not just a department
Focus on company culture as the #1 priority
Apply research from the science of happiness to running a business
Help employees grow-both personally and professionally
Seek to change the world
Oh, and make money too . . .

Sound crazy? It's all standard operating procedure at Zappos, the online retailer that's doing over $1 billion in gross merchandise sales annually. After debuting as the highest-ranking newcomer in Fortune magazine's annual "Best Companies to Work For" list in 2009, Zappos was acquired by Amazon in a deal valued at over $1.2 billion on the day of closing.

Data wydania: 2010
ISBN: 978-0-446-57631-4, 9780446576314
Rodzaj: e-book
Język: angielski
Wydawnictwo: Grand Central Publishing
Kategoria: Biznes
Stron: 272
Mamy 3 inne wydania tej książki

Autor

Tony Hsieh Tony Hsieh
Urodzony 12 grudnia 1973 roku w USA (Urbana, Illinois)
W roku 1999, w wieku dwudziestu czterech lat, Tony Hsieh (wymawiać „Szej”) sprzedał LinkExchange, firmę, którą współzałożył, Microsoftowi za 265 milionów dolarów. Następnie dołączył do Zappos jako doradca i inwestor, a ostatecznie został dyrektorem ...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Delivering Happiness nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@mcmarcus
@mcmarcus
2011-06-28
10 /10
Przeczytane Mam E-biznes

To właściwie nie jest książka o szczęściu (prócz Dodatku) - i dobrze! To książka o drodze jaką przebył Tony Hsieh, czyli główny udziałowiec Zappos.com, by stworzyć jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek internetowych. Sklep, sprzedający pierwotnie buty, z obrotami na poziomie 1 mld $ rocznie. Sklep, który ostatecznie przejął Amazon.com za kwotę 1,2 mld $. Firmę, w której kultura oraz obsługa klienta są najwyższymi wartościami. To była trudna i kręta droga. Nie jeden raz los chciał sprawdzić zaangażowanie osób, stojących za marką Zappos. Historia godna ekranizacji, z... szczęśliwym zakończeniem. Po prostu świetna! Polecam!

| link |
@proseed
@proseed
2011-04-18
Lektury przedsiębiorcy

CEO słynnego (przejętego przez Amazon) sklepu online z obuwiem Tony Hsieh opisuje w książce swoje podejście do robienia biznesu. Według niego najważniejsze jest budowanie odpowiedniej kultury wewnątrz firmy. Twierdzi też, że wszyscy pracownicy firmy powinni być odpowiedzialni za obsługę klientów. Tony pokazuje w książce przykłady na to, jak wykorzystać zadowolenie do budowy profitów i przywiązania. Dzięki jego zaangażowaniu, Zappos z podupadającej firmy stał się liderem rynku z wyceną na poziomie 1.2 mld $ Polecam!

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Delivering Happiness. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat