Directory of International Direct Marketing

Roderick Millar
Directory of International Direct Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Now in its seventh edition, this important handbook provides a unique tool for direct marketing specialists dealing with international and cross-border commerce. There is also a dedicated website that complements the book. At its core is a directory of direct and e-marketing service providers around the world and a series of country profiles describing the current local DM environments in over 50 countries. It covers all aspects of Internet and e-marketing and provides access to marketing resources and services that specifically help companies exploit the marketing potential of the Web. The directory is prefaced by a series of authoritative articles that highlight the trends and prospects for international direct marketing in the coming year. Some of the topics discussed in Part 1 are:Choosing the Right Media The Usefulness of Text Messages in Direct Marketing Web-to-mobile SMS Applications Attracting the Right sort of Attention with e-Marketing The History of Mobile Communications.The country-by-country directory in Part 2 includes: Basic demographic and economic data and overview Language and cultural considerations Legislation and consumer protection Country DM Associations Postal Services.
Data wydania: 2003
ISBN: 978-0-7494-3977-4, 9780749439774
Język: angielski
Wydawnictwo: Kogan Page

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Directory of International Direct Marketing? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Directory of International Direct Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl