Doskonała obsługa klienta : wszystko, czego potrzebujesz, aby udało ci się za pierwszym razem

Ted Johns
Doskonała obsługa klienta : wszystko, czego potrzebujesz, aby udało ci się za pierwszym razem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Nawet najlepiej zarządzana firma straci udziały w rynku, jeśli nie spełni podstawowego warunku - nie zapewni dobrej obsługi klienta. Bo to klienci decydują o powodzeniu firmy, wysokości sprzedaży i zyskach. Książeczka ta zawiera wskazówki, jak dbać o klientów, jak zbierać ich opinie o firmie, jak je wykorzystać w działaniach marketingowych, jak zachęcić pracowników do utrzymywania wysokich standardów obsługi klienta, a także wykazania się większą nawet aktywnością, niż to przewidują procedury. Napisana prostym językiem, może służyć pomocą wszystkim - właścicielom firm, pracownikom, a nawet szukającym pracy.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-7301-306-3, 9788373013063
Wydawnictwo: Rebis

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Doskonała obsługa klienta : wszystko, czego potrzebujesz, aby udało ci się za pierwszym razem aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Doskonała obsługa klienta : wszystko, czego potrzebujesz, aby udało ci się za pierwszym razem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl