Dwie dekady polskiej reklamy. 1990–2010

Piotr Wasilewski
Dwie dekady polskiej reklamy. 1990–2010
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Pierwsze na polskim rynku kompendium przedstawiające i podsumowujące, na 468 stronach, dokonania branży reklamowej w minionym okresie III Rzeczypospolitej, zilustrowane zdjęciami kilkuset reklam – nagrodzonych, popularnych, kontrowersyjnych.

Fundament tomu tworzy szczegółowa kronika ponad pięciuset faktów i wydarzeń. Zestawione obok siebie, rok po roku, obrazują kolejne etapy rozwoju branży, środowiska jej twórców oraz udział reklamy w transformacji. Rozdział zatytułowany Tak to pamiętamy... – dwie dekady reklamy we wspomnieniach jej twórców, to zbiór kilkudziesięciu wspomnień, przemyśleń, podsumowań i ocen spisanych osobiście przez wpływowych i uznanych liderów branży, w większości jej pionierów. Ich osobiste refleksje nie tylko odtwarzają atmosferę niedawno minionych lat, ale też niejednokrotnie uzupełniają opisywane w kronice wydarzenia o prywatny komentarz ich uczestników. Trzecią częścią książki są – ujęte w formie tabel i wykresów – przekrojowe zestawienia danych liczbowych, w tym m.in. nakłady ponoszone przez reklamodawców, obrazujące wartość i dynamikę zmian na rynku reklamy w Polsce.

Data wydania: 2013
ISBN: 978-83-924039-2-0, 9788392403920
Wydawnictwo: Agencja Wasilewski
Nagrody: Krakowska Książka Miesiąca (Zwycięzca)
Kategoria: Reklama. Promocja
Stron: 468
dodana przez: Vernau

Autor

Piotr Wasilewski Piotr Wasilewski Założyciel Agencji Wasilewski, z wykształcenia etnograf i dziennikarz (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie), z pasji krytyk filmowy i autor książek: o filmie („Świadectwa metryk. Polskie kino młodych lat 80.”, 1990) i Marku Hłasce („Marek Hłasko nie...

Pozostałe książki:

Dwie dekady polskiej reklamy. 1990–2010 Wolność prasowej wypowiedzi satyrycznej. Studium cywilistyczne na tle porównawczym Śladami Marka Hłaski
Wszystkie książki Piotr Wasilewski

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Dwie dekady polskiej reklamy. 1990–2010 aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dwie dekady polskiej reklamy. 1990–2010. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat