Dziecko i reklama telewizyjna

Paweł Kossowski
Dziecko i reklama telewizyjna
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

- od krytyki kultury masowej do odkrywania wieloznaczności współczesnej kultury- telewizja - medium XX wieku- reklama - perswazja, sztuka czy edukacja?- metodologiczne podstawy badań- telewizja w życiu dzieci- reklama telewizyjna w życiu dzieci, dziecko o reklamach telewizyjnych i o tym, w jaki sposób je ogląda- recepcja reklamy telewizyjnej proszku Pollena Rex przez dzieci w wieku 5 - 10 lat- reklama telewizyjna jako inspiracja dla folkloru dziecięcego- kilka uwag na temat regulacji prawnych dotyczących reklamy dla dzieci
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-86770-97-7, 9788386770977
Wydawnictwo: ŻAK Wydawnictwo Akademickie

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Dziecko i reklama telewizyjna? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dziecko i reklama telewizyjna. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl