Encyklopedyczne podstawy marketingu

Tadeusz Wojciechowski
Encyklopedyczne podstawy marketingu
Encyklopedyczne podstawy marketingu
Encyklopedyczne podstawy marketingu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości. Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie "bloki tematyczne" odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i - mam nadzieję - ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
ISBN: 978-83-7488-141-8, 9788374881418
Wydawnictwo: PLACET

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Encyklopedyczne podstawy marketingu? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Encyklopedyczne podstawy marketingu”- Tadeusz Wojciechowski

Zarządzanie sprzedażą i zakupem materiałów
Zarządzanie sprzedażą i zak... Tadeusz Wojciechowski
Autor przedstawia powiązania między marketingiem, logistyką ...
Marketing na rynku środków produkcji
Marketing na rynku środków ... Tadeusz Wojciechowski
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dają...
Szkice historyczne XI wieku
Szkice historyczne XI wieku Tadeusz Wojciechowski
Klasyczne dzieło Tadeusza Wojciechowskiego, które przed stu ...
Ministrant Diabła
Ministrant Diabła Tadeusz Wojciechowski
Po kilku latach spędzonych w więzieniu chuligan z Pragi-Półn...
200 odpowiedzi na pytania z marketingu
200 odpowiedzi na pytania z... Tadeusz Wojciechowski
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publ...

Cytaty z książki

O nie! Książka Encyklopedyczne podstawy marketingu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe