Game Character Modeling and Animation with 3ds Max

Yancey Clinton
Game Character Modeling and Animation with 3ds Max
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Game Character Modeling and Animation with 3ds Max covers all the aspects of the 3D real-time character asset creation pipeline from 3D Modeling to rigging and skinning of a character. Topics also include unwrapping of models, creating textures, and character movement. 3ds Max is a top market leader in 3d animation software packages.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-240-80978-6, 9780240809786
Język: angielski
Wydawnictwo: Focal Press

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Game Character Modeling and Animation with 3ds Max aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Game Character Modeling and Animation with 3ds Max. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl