Globalizacja zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Dariusz Eligiusz Staszczak
Globalizacja zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Rozprawa dowodzi powstania i funkcjonowania zbiorowej hegemonii globalnej mocarstw i korporacji transnarodowych, która z jednej strony stabilizuje system światowy i sprzyja rozwojowi gospodarczemu świata, ale z drugiej strony sprzyja powiększaniu się skrajnych nierówności w jego rozwoju i w podziale wytworzonych dóbr. Zdaniem autora bardzo ważną rolę w osiągnięciu i utrzymywaniu przez korporacje hegemonicznej pozycji odgrywa globalny marketing. Ponadto autor dowodzi, że globalna spirala polityczno-ekonomiczna pozostaje modelem najlepiej opisującym współczesne zmiany systemu światowego. Rozprawa zawiera także perspektywy przyszłych zmian globalnych i propozycje działań na rzecz pokojowego i względnie stabilnego rozwoju gospodarki światowej.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-7441-463-0, 9788374414630
Wydawnictwo: Adam Marszałek

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Globalizacja zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Globalizacja zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl