Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
5.0
Ocena 5.0 na 5 możliwych
Na podstawie 3 ocen kanapowiczów
>> Możesz kupić w zestawie: Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e...
>> Możesz kupić w zestawie: Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem Naucz się myśleć jak użytkownik witryny Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile...
Pełny opis
Data wydania: 2009
ISBN: 9788324618804
Wydawnictwo: Helion
Napisz swoją opinię
Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową

>> Możesz kupić w zestawie:
Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem





Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron


Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!


Historia analiz danych internetowych
Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
Sposoby zbierania danych do analizy
Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
Dostępne analizy jakościowe
Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Najlepsze praktyki w tym zakresie
Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
Dostępne miary w analizie danych internetowych
Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
Ustalanie czytelników serwisu
Analiza w obszarze wyszukiwania
Analiza skuteczności kampanii PPC
Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
Zastosowanie procesu DMAIC
Analiza stron z nurtu Web 2.0
Mity z obszaru analizy danych internetowych
Obliczanie współczynnika konwersji
Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych



Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!

Współtworzący tą stronę
puchar
BA
@bartekd pierwsza opinia