Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia

Agnieszka Bera
Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.
Data wydania: 2016-11-24
ISBN: 978-83-945875-0-5, 9788394587505
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
Stron: 226

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl