* Procedury wewnętrzne kancelarii pracownicy - regulaminy - dokumentacja - klienci * Procedury świadczenia usług kadry - ZUS - doradztwo - reprezentacja - kontrole * Marketing w kancelarii reklama - PR - pozyskiwanie klientów - obsługaKsiążka skierowana jest do osób prowadzących kancelarie podatkowe i biura rachunkowe. Jej celem jest standaryzacja procesu obsługi klienta i zapewnienie wysokiej jakości pracy wewnątrz kancelarii podatkowej (biura księgowego). Praktyczny charakter publikacji składającej się z procedur, formularzy i wzorów pism sprawia, że Czytelnik może korzystać z niej w codziennej pracy kancelarii (biura księgowego). Zaproponowane rozwiązania stanowią alternatywę dla wdrożenia kosztownego i czasochłonnego systemu ISO. Książka podzielona została na działy odpowiadające wszystkim sferom działalności kancelarii: procedury wewnętrzne w kancelarii, procedury świadczenia usług, marketing w kancelarii.5 głównych powodów, dla których warto stosować procedury w kancelarii podatkowej: * bezpieczeństwo kancelarii i klienta przez zminimalizowanie ryzyka błędu lub pomyłki, * oszczędność czasu dzięki usprawnieniu wykonywania poszczególnych czynności, * przewidywalność wynikająca z powtarzalności podejmowanych czynności, * wgląd w proces świadczenia usługi przez inne osoby oraz możliwość zastąpienia na różnych etapach wykonywania usługi, * w konsekwencji usprawnienie pracy wewnątrz kancelarii i obsługi klienta.ok. 100 instrukcji i procedur do edycji na płycie CD