ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym

Magdalena Kachniewska
ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W tym opracowaniu omówiono skrótowo zagadnienia teorii kreowania jakości produktu turystycznego i kultury organizacyjnej nastawionej na jakość. Publikacja powinna uzupełnić pewną lukę istniejącą na rynku w zakresie literatury poświęconej zastosowaniu normy ISO 9001 w usługach turystycznych. Norma faktycznie jest kojarzona raczej z produkcją materialną niż usługową. Niektórzy przedsiębiorcy turystyczni nie zdają też sobie sprawy, że nie normalizuje ona usług turystycznych ani żadnych usług w ogóle tylko system zarządzania ukierunkowany na jakość. A system zarządzania, i to w dodatku zarządzania projakościowego, można zastosować w każdej firmie. Co więcej, dziwne wydaje się w realiach zagorzałej konkurencji na rynkach turystycznych funkcjonowanie przedsiębiorstwa, które nie jest zainteresowane realizacją założeń zarządzania przez jakość. Oczywiście system taki można tworzyć bez zastosowania normy i posiadania certyfikatu. I jeśli jest to system dobry, gwarantujący spełnienie oczekiwań klientów, nie ma potrzeby przekształcać go tylko po to, aby stało się zadość wymaganiom normy.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-88690-69-3, 9788388690693
Wydawnictwo: Wyższa Szk.Handlu i Prawa, Warszawa

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl