Jak zbudować silną markę od podstaw

Jacek Kall
Jak zbudować silną markę od podstaw
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.

Jak uczynić polską markę marką europejską?
Jak walczyć z markami sieci handlowych?
Silne marki w Polsce i na świecie

Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem -- jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM -- pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:

polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
marka a etykieta marketingowa;
strategie wspierania marki;
konkurowanie z markami sieci handlowych;
metody komunikacji z odbiorcami marki;
cykl życia marki.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-246-0299-5, 9788324602995
Wydawnictwo: One Press, Helion

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Jak zbudować silną markę od podstaw nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Jak zbudować silną markę od podstaw. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl