Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.
Jak uczynić polską markę marką europejską?
Jak walczyć z markami sieci handlowych?
Silne marki w Polsce i na świecie
Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem -- jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM -- pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:
polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
marka a etykieta marketingowa;
strategie wspierania marki;
konkurowanie z markami sieci handlowych;
metody komunikacji z odbiorcami marki;
cykl życia marki.
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.
Jak uczynić polską markę marką europejską?
Jak walczyć z markami sieci handlowych?
Silne marki w Polsce i na świecie
Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem -- jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM -- pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:
polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
marka a etykieta marketingowa;
strategie wspierania marki;
konkurowanie z markami sieci handlowych;
metody komunikacji z odbiorcami marki;
cykl życia marki.