Innowacyjny na polskim gruncie poradnik dla wszystkich adeptów sztuki pisania. Doskonały podręcznik dla przyszłych autorów, opracowany przez specjalistów, którzy przedstawiają w nim podstawy wiedzy niezbędnej przy tworzeniu tekstów prozatorskich.
W książce mowa jest o strukturze utworu literackiego, gatunkach prozatorskich i literacko-publicystycznych oraz o specyfice tekstów reklamowych. Autorzy przybliżają zagadnienia rynku wydawniczego i medialnego. Piszą o pracy z redaktorem, o życiu literackim i o prawie autorskim. Głos otrzymują tu także praktycy: cytowani są współcześni polscy pisarze, którzy opowiadają o swoich zawodowych doświadczeniach, o wzniosłej inspiracji i codziennej pracy w warsztacie pisarskim.
Poradnik ten, napisany lekko, chwilami dowcipnie, zarazem bogaty w wiedzę praktyczną, został pomyślany jako pierwszy polski podręcznik dla wszelkich uczelni kształcących przyszłych ludzi pióra. Okazało się, że w ciągu kilku lat od pierwszego wydania służył nie tylko studentom, lecz wszystkim tym, którzy wiążą swą przyszłość z twórczym pisaniem. Stale rosnącemu gronu nowych autorów dedykujemy i polecamy jego grupie wydanie, życząc sukcesów!