Knowledge, Communication and Creativity (SAGE Studies in International Sociology)

Arnaud Sales, Marcel Fournier
Knowledge, Communication and Creativity (SAGE Studies in International Sociology)
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Knowledge, communication and creativity are obsessions of contemporary modern societies. The rhetoric of information, imagination, improvisation and play has invaded our daily lives and work spaces. However, little attention has been paid to the sociological relationships among these elements, let alone their impacts as processes driving social change. "Knowledge, Communication and Creativity" offers penetrating explorations into the creative processes that are tied to knowledge production, shedding new light on: the impact of a general increase in knowledge on individuals, lifestyles, institutions and technologies; how new communication and information technologies are transforming social relationships, communities and the international public sphere; and, understanding the ties between creativity, communication and the production of knowledge.
Data wydania: 2007-08-10
ISBN: 978-0-7619-4306-8, 9780761943068
Język: angielski
Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd
Stron: 208

Autor

Arnaud Sales Arnaud Sales
Urodzony 13 października 1942 roku we Francji (Auch)

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Knowledge, Communication and Creativity (SAGE Studies in International Sociology) nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Knowledge, Communication and Creativity (SAGE Studies in International Sociology). czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat