Rozwój rynku w Polsce sprawia, że coraz większe znaczenie mają analizy zachowań konsumentów oraz oceny tych zachowań. Autorzy pokazują w książce m.in.:
rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce,
zachowania konsumentów oraz uwarunkowania tych zachowań na rynku europejskim,
wpływ różnych czynników (ekonomicznych, społecznych, kulturowych, demograficznych) na postępowanie konsumentów,
nowe tendencje w zachowaniach,
kryteria wyodrębniania różnych grup konsumentów,
metody modelowania i badania zachowań konsumentów na rynku europejskim.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się badaniem rynku i zachowań konsumentów; studentów ekonomii, zarządzania, marketingu; słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych zagadnieniami zachowań indywidualnych podmiotów konsumpcji.
rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce,
zachowania konsumentów oraz uwarunkowania tych zachowań na rynku europejskim,
wpływ różnych czynników (ekonomicznych, społecznych, kulturowych, demograficznych) na postępowanie konsumentów,
nowe tendencje w zachowaniach,
kryteria wyodrębniania różnych grup konsumentów,
metody modelowania i badania zachowań konsumentów na rynku europejskim.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się badaniem rynku i zachowań konsumentów; studentów ekonomii, zarządzania, marketingu; słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych zagadnieniami zachowań indywidualnych podmiotów konsumpcji.