Konsument w centrum uwagi

Robert L. Shook, Britt C. Beemer
Ksi─ů┼╝ka Konsument w centrum uwagi
Ksi─ů┼╝ka Konsument w centrum uwagi
Lista autor├│w
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Co jest najwa┼╝niejsze w ┼Ťwiecie firm us┼éugowych? Jak mo┼╝na osi─ůgn─ů─ç przewag─Ö nad konkurencj─ů? Ksi─ů┼╝ka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, ameryka┼äskich badaczy rynku, daje wiele warto┼Ťciowych odpowiedzi na te pytania, wynikaj─ůcych z przekonania, ┼╝e najwa┼╝niejsze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.

Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce dowiesz si─Ö mi─Ödzy innymi:
dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
jak kultura firmy wpływa na sukces,
czy wa┼╝niejsi s─ů konsumenci, czy akcjonariusze.
Wszystkie analizy zawarte w ksi─ů┼╝ce Konsument w centrum uwagi s─ů oparte na do┼Ťwiadczeniu najlepszych na ┼Ťwiecie firm us┼éugowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli mened┼╝erom firm ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi przekona─ç si─Ö, ┼╝e tylko skoncentrowanie si─Ö na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osi─ůgni─Öcie rynkowego sukcesu.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-264-0059-9, 9788326400599
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz─Ö, ┼╝e znasz ksi─ů┼╝k─Ö Konsument w centrum uwagi? Koniecznie daj zna─ç, co o niej my┼Ťlisz w recenzji!
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Konsument w centrum uwagi. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe