Konsumpcja

Alan Aldridge
Konsumpcja
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W Konsumpcji Alan Aldridge analizuje związek pomiędzy rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy. Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony konsumenta w kulturze promocji – zdominowanej przez globalne marki, przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem oraz product placement.
Tytuł oryginalny: The Market
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-60457-10-8, 9788360457108
Wydawnictwo: SIC!
Seria: Key Concepts
Stron: 208

Autor

Alan Aldridge Alan Aldridge wykłada socjologię kultury na brytyjskim uniwersytecie Nottingham.

Pozostałe książki:

Konsumpcja Rynek
Wszystkie książki Alan Aldridge

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Konsumpcja nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Konsumpcja. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat