Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka zawiera studia przypadków dotyczące problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone częścią teoretyczną odnoszącą się do kwestii omawianych w case studies. Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów. Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego służący sformułowaniu wniosków na temat jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się go jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.  
Wstęp 7

Wojciech Grzegorczyk, Formułowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa 11
Krystyna Iwińska-Knop, Kamila Szymańska, Innowacyjność małej firmy jako determinanta jej sukcesu rynkowego 39
Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Outsourcing wobec wyzwań e-marketingu – kiedy jest szansą, a kiedy zagrożeniem? 65
Krystyna Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk, Marketing w działalności podmiotów na rynku usług gastronomicznych 79
Magda Kalińska-Kula, Badanie postaw konsumenckich. Podejście wieloaspektowe 107
Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Niekonwencjonalny sposób zaangażowania klienta instytucji kulturalnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi 123
Wioletta Krawiec, Anna Sibińska, Strategia obsługi pacjenta na przykładzie niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej 149
Anna Tarabasz, Internet of Things i werealble technology – błękitny ocean czy realne zagrożenie? 175
Kinga Stopczyńska, Wykorzystanie blogów modowych w budowaniu wizerunku marek na rynku fashion 203
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych w zakresie wyznaczania „BATNA” 225
Dariusz M. Trzmielak, Wioletta Krawiec, Promocja wynalazku w technologicznym cyklu życia – na przykładzie aktywnego lusterka dla motocyklistów 247
Data wydania: 2016
ISBN: 978-83-8088-078-8, 9788380880788
Wydawnictwo: WUL - Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
Stron: 266
dodana przez: Mirko

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl