LOGO MANIA

Gill Bob
LOGO MANIA
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The quick-hit format gives designers easy access to creative ideas. Coming up with fresh ideas for logo jobs can be a very difficult process. This book offers designers many new ways to approach, or think about, each job. The message Gill expresses is that for every logo job, there are many solutions, not just one perfect mark. In the back of the book he proves this by designing 31 different logos for the same company. A quick-hit idea book on how to conceptualize a logo idea, these pages illustrate very simple ways to think about a logo, providing designers with the inspiration and understanding that a business or person can be successfully represented in a variety of ways. A unique approach in its succinctness, Gill has boiled down the most essential creative tactics to single sentences so designers can flip through this book and walk away with many new ideas for design solutions in just minutes.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-1-59253-252-0, 9781592532520
Język: angielski
Wydawnictwo: Rockport Publishers

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka LOGO MANIA aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka LOGO MANIA. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl