Marketing in the Emerging Markets of Latin America

Marin Marinov
Marketing in the Emerging Markets of Latin America
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing in the Emerging Markets of Latin America provides a much needed analysis of business and marketing in Latin America. The book highlights the diverse characteristics of the Latin American business and marketing environment and the dynamic nature of regional and country markets. Addressing a broad variety of historical, political, economic, social, cultural and legal issues, the book offers unique insights into the enormous opportunities and challenges the region presents for implementing effective marketing strategies. The book is an extremely valuable resource for academics, practitioners and anyone interested in doing business in or with Latin America.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-1-4039-4751-2, 9781403947512
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing in the Emerging Markets of Latin America? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing in the Emerging Markets of Latin America. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl